Ga naar de inhoud

Data-analyse

Als er een woord onlosmakelijk is verbonden met het vak online marketing, dan is het data-analyse. Dit kan zowel online (via je website en andere online kanalen) als offline data (bijvoorbeeld fysieke winkel- of evenementbezoekers, ticketverkoop) zijn. Voordat we data gaan analyseren, moeten eerst de KPI’s voor jouw organisatie duidelijk zijn. Zo weten we wat we moeten meten en welke data we precies gaan verzamelen. Daarna maken we de juiste technische instellingen in orde, zodat we de data kunnen opvangen en meten.

Een inzichtelijk rapport voor jou

Wanneer er genoeg data verzameld is, gaan we aan de slag met de analyse. Met het data-analyserapport wat we na afloop aanleveren, ontvang je meer inzicht in de klantreis (customer journey), zoals de belangrijkste valkuilen en sterkste punten, en wordt duidelijk waar hard aan gewerkt moet worden om meer resultaten te boeken.

Vaste marketingpartner voor een vaste prijs per maand

Om MKB bedrijven te helpen met het realiseren van lange termijn groei op een betrouwbare en transparante manier bieden wij de Marketingkraam Groeidivisie aan!

 

Lees meer!