Ga naar de inhoud

Dataverzameling

Een van de grondbeginselen van online marketing is dataverzameling. Om die datastromen te kunnen inzien, moet je het meetbaar maken. Het is echter nogal een technisch verhaal om de juiste data meetbaar te maken. Er is zoveel data in te zien, dat je keuzes moet maken in wat relevante data is. Daarnaast moet je een structuur aanbrengen om goed na te kunnen lopen hoe de data is verzameld. Klopt je data niet, dan kun je daar ook niet de juiste marketinginspanningen op inrichten. 

Met de juiste en bruikbare data bedoelen we informatie over bijvoorbeeld het meten van het gedrag van bezoekers op je website, het aantal personen wat via je nieuwsbrief op je website terecht komt of het percentage dat via een social media-actie een aankoop heeft gedaan. Deze belangrijke cijfers geven jou bruikbare inzichten.

Krijg inzicht in digitale prestaties

Kom je er zelf niet uit? Daar kijkt niemand gek van op. Laat die dataverzameling installeren en inrichten maar aan ons over. Als kers op de taart bieden we ook dashboarding aan: hiermee zie jij in een oogopslag hoe het ervoor staat met jouw KPI’s. Jouw eigen data inzichtelijk krijgen, was nog nooit zo makkelijk!

Stel je vraag

Heb je een vraag of wil je meer weten over deze (of andere) diensten? Bel ons op 030 207 2273 of deel hieronder je vraag met ons!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.