Ga naar de inhoud

E-mailmarketing

E-mailmarketing is nog steeds een van de meest effectieve manieren van online marketing. Echter moet je alsnog goed weten hoe je de aandacht van de lezer trekt om de e-mail daadwerkelijk te openen. Is de e-mail eenmaal geopend, dan moet je de aandacht vast zien te houden en zorgen dat iemand doorklikt en converteert. Hier zitten natuurlijk allerlei psychologische strategieën aan vast.

Richt een marketing automation in!

Als je het slim wilt aanpakken, stuur je geen losse e-mails: je richt een marketing automation in waarbij e-mails automatisch worden verstuurd en gepersonaliseerd op basis van de acties die iemand onderneemt. Dat is pas effectieve e-mailmarkin! Benieuwd hoe we je hierbij kunnen helpen? Stuur ons een e-mail!

Vaste marketingpartner voor een vaste prijs per maand

Om MKB bedrijven te helpen met het realiseren van lange termijn groei op een betrouwbare en transparante manier bieden wij de Marketingkraam Groeidivisie aan!

 

Lees meer!